Tuotteen tilaaminen sekä vaihto- ja palautusehdot

Tilaaminen

Tuotteita voit tilata suoraan Tina’s Design Housen verkkokaupan kautta. Verkkokaupan kautta tehdyt tilaukset ovat sitovia. Tilattuasi tuotteen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä vahvistuksen tuotteen valmistumisesta. Tilaus postitetaan joko samana päivänä tai seuraavana päivänä, kun olet saanut vahvistuksen valmistumisesta.

Jos et jostakin syystä saa vahvistusta tilauksen jälkeen, muista tarkistaa sähköpostin roskapostilaatikko tai ota yhteyttä tinasdesignhouse(at)gmail.com

Hinnat ja postitus

Kaikki verkkokaupan tuotteet ovat ilmoitettuna euroina sekä sisältävät alv.24%.

Pakkaus- ja postituskulut 3,90€ lisätään automaattisesti tuotteen hintaan verkkokaupassa.

Tuotteet toimitetaan Suomen Postin tai Matkahuollon välityksellä joko kirjepostina tai pakettiautomaatin kautta. Jos toivot, että tilauksesi toimitetaan muulla tavalla, olethan yhteydessä sähköpostilla tinasdesignhouse(at)gmail.com ennen tilaustasi.

Noutamatta jätetystä paketista veloitetaan asiakkaalta 10€, joka sisältää paketin palauttamisesta ja noutamisesta aiheutuneet kulut.

Tilaukset postitetaan pääsääntöisesti muutaman päivän sisällä tilauksesta. Jokaisen tuotteen tuotekortilla on merkittynä milloin tuotteet lähtevät Tina’s Design Housesta. Osa tuotteista ovat mittatilaustuotteita joiden valmistuminen vie hiukan enemmän aikaa ja valmistumisen aikatauluun vaikuttaa sillä hetkellä olevat muut tilaukset. Esimerkiksi Tina’s Tote Bag on tuote, jonka valmistumiseen menee noin viikko.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
 
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Vaihto- ja palautusehdot

Suomen kuluttajansuojalain mukaan asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostamansa tuote ilmoittamalla 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas on vastaanottanut tilatun tuotteen. Asiakkaan täytyy ilmoittaa asiasta selkeällä viestillä sähköpostiin tinasdesignhouse(at)gmail.com. Viestissä täytyy mainita seuraavat asiat: nimi, osoite, palautettava tuote, tilausnumero, asiakkaan tilinumero ym.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, kaikki alkuperäiset laput kiinnitettyinä. Tuotteen tilaaja eli asiakas vastaa palautettavasta tuotteesta ja sen kunnosta vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana.  Tuote on palautettava pikimmiten tai viimeistään 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen jättämisestä. Palautettava tuote pitää olla asianmukaisesti pakattu ja asiakas vastaa siitä aihetuvista postikuluista.

Kun palautettu tuote on vastaanotettu, tarkastettu sekä hyväksytty, palautetaan rahat asiakkaan tilille. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Tina’s Design House valmistaa tuotteita myös asiakkaan toiveiden mukaan ja palautusoikeus ei koske mittatilaustöitä joita ovat esimerkiksi:

  • tuotteet, jotka ovat valmistettu asiakkaan antamien mittojen sekä muiden määritysten mukaisesti sekä tuotteita, jotka on yksilöity.

Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan, hän vastaa palautuksen toimituskuluista ja on vastuussa tuotteen kunnosta tuotteen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun verkkokaupalle on ilmoitettu peruutuksesta. Tuote on lähetettävä hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäisessä laatikossaan ja/tai pakkauksessaan alkuperäiset laput kiinnitettyinä.

Asiakkaalle palautetaan se summa, jonka hän on verkkokaupassa tuotteesta maksanut toimituskuluineen. Jos vain osa tilauksesta palautetaan, toimituskuluja ei palauteta. Jos tuotteen arvo on vähentynyt verrattuna alkuperäiseen arvoon asiakkaan käsittelyn johdosta, on myyjällä oikeus vähentää palautettavasta summasta arvonalennuksen määrä.

Asiakkaalle maksetaan summa takaisin pikimmiten tai viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun myyjä on vastaanottanut palautetun tuotteen. Summa maksetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille, jonka hän on ilmoittanut palautusilmoituksessa.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla tinasdesignhouse(at)gmail.com

Noutamatta jätetystä paketista veloitetaan asiakkaalta 10€, joka sisältää paketin palauttamisesta ja noutamisesta aiheutuneet kulut.

Tuotearviointi/Asiakaspalaute

Tina’s Design Housen verkkokaupassa tuotteen ostaneelle lähetetään noin kahden viikon kuluttua tuotteen valmistumisesta Customer Reviews/Cusrev yrityksen kautta sähköpostitse pyyntö tehdä tuotearviointi/asiakaspalaute. Arvioinnin/palautteen voi tehdä anonyymisti jolloin nimeä ei julkaista. Palautteen antaminen on täysin vapaaehtoista ja Customer Reviews  yrityksen sähköpostilistalta voi poistua milloin tahansa.

Tietosuojaseloste

Tietosuojaselosteen pääset lukemaan linkin -> Tietosuojaseloste kautta.

Yhteystiedot

Tina’s Design House

y-tunnus 2242612-5

Louhikkotie 9

00770 Helsinki

Tiina Pyykkö

p. 050 331 6979

tinasdesignhouse(at)gmail.com